Volgers

03 oktober 2017

Herfst......


Vandaag begint er een nieuwe challange op de CraftAddiction Mixed Media Challange Groep 
dit is een nieuwe Mixed Media groep waar we elke maand gaan werken met een moodboard.
Dus houd je van werken met verschillende mediums en materialen meld je dan aan om lid te worden en doe gezellig mee aan deze leuke challange.

Herfst..... wat is de natuur mooi.....
Voor de nieuwe challange van CraftAddiction heb ik als DT-lid
deze pagina gemaakt in mijn Art Journal.




De challange is werken met dit moodboard.
Laat je inspireren door hier naar te kijken.
Ik wilde een pagina maken in mijn Art Journal en ben begonnen met de achtergrond te maken met 
spray van Craftemotions in de kleuren Carmine. sepia en peach.
De spray rijkelijk over de pagina sprayen, water toevoegen en drogen.
Steeds meer bijvoegen tot dat het naar wens is.
Met een sjabloon het patroon erop sprayen.




De pagina's van het boek versterkt met een reep washi tape.
De foamstempels van Studio Light gebruikt.
De cirkel met pearl paint acrylverf en de bloemen met zwarte acrylverf.
Je plaats wat verf op je sheet, veegt het een beetje uit en haalt de foamstempel er door en stempelen.
Een super resultaat. Tussendoor wel telkens even drogen voordat je de volgende stap neemt.
De tekst alleen op rechterpagina aangebracht.




Wat gesso aangebracht op de plaatsen waar de servetten komen en ook wat vegen over het geheel.
De servetten gescheurd op de juiste maat en gedeelte wat ik wilde gebruiken.
Dit met multi coat aangebracht met een dun laagje erover heen.
Enkele geponste blaadjes erop en ik was blij met de pagina.
Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren om aan deze challange mee te doen.
Tot de volgende keer.






Ik plaats hieronder de door mij gebruikte producten en die u door een klik op de foto kunt bestellen bij https://www.craftaddiction.nl/
Mochten er vragen zijn kunt u deze uiteraard altijd stellen.


 sepia    sepia    peach

 stempel    rond    bloem

 servet    multi    zwart


wit  

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen