Volgers

03 september 2017

Take care....




Vandaag start er bij CraftAddiction een nieuwe challange 


#09-Foto inspiratie in mixed media stijl
Dit is mijn creatie als DT lid om je te inspireren en uit te nodigen om mee te doen aan deze challange.



Allereerst heb ik een achtergrond gemaakt met de gelli-plate, inkt en het sjabloon.
Aan de rechterkant de achtergrond-stempel van Studio Light met memento London Fog.
De rondjes zijn van een sjabloon met distress ink Iced pruce en extra witte stipjes gezet met de molowtov liner.





Voor de libelle het zelfde sjabloon gebruikt met structuurpasta.
De pasta gekleurd met wat blauwe acrylverf.
Aan rechterkant stukje washi-tape geplakt.
De randen bewerkt met eerst distress ink Iced pruce en daarna met wat gesso.
De tekst eerst licht afgedrukt en daarna met zwarte watervaste inkt overgeschreven.

Een donkerblauw tussenvel en een wit achtervel gebruikt van linnenkarton.

Had nog een stukje gelli-plate afdruk over en heb in dezelfde stijl 
nog een klein kaartje gemaakt van 7,5 x 7,5 cm.



Ik hoop dat ik je uit heb kunnen dagen om mee te doen aan de challange.

Hieronder plaats ik de door mij gebruikte producten en die je kan bestellen bij 
https://www.craftaddiction.nl/
Met een klik op de foto kom je in de webwinkel bij het juiste artikel.


 gelli-plate    inkt    viva   



 brayer    iced    stempel   

 gesso    pasta    spatels   

 verf    molotow    liners


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen