Volgers

23 augustus 2017

Groene kaartjes...


Hallo gezellig dat je weer een keer komt kijken.
Zoals je waarschijnlijk al weet houdt ik van kleine formaat kaartjes.
Deze keer heb ik er drie gemaakt met de afmeting van 7,5 x 7,5 cm.







Ik ben begonnen met het maken van gelli-plate afdrukjes met dylusion paint.
Op de foto hieronder kan je zien welke kleuren ik gebruikt heb.


De stukjes gesneden tot een formaat van 7,0 x 7,0 cm.
Als tussen kaartje een zwarte kaartje van 7,3 x 7,3 cm (sorry op foto de t bij zwart vergeten).
Het onderste kaartje van craftkarton van 7,6 x 7,6 cm.
Deze afmetingen heb ik voor alle drie de kaartjes gebruikt.
De kaartjes op elkaar geplakt met dubbelzijdige foamtape (dunne) zodat er een 3d effect ontstaat.

Hieronder laat ik door middel van foto's zien welke materialen ik gebruikt heb voor deze kaartjes.
De stempels die ik gebruikt heb zijn van STUDIO LIGHT uit de nieuwe BASIC STAMPS lijn.
Ik vind ze super leuk.
Gestempeld met zwarte versafine inkt en met de stempelhulp van Tim Holtz.
De inkt even goed laten drogen.

De zandloper uitgeknipt en ingekleurd met copic markers. 
De nummer zijn te zien op de foto.
De tekst uitgeknipt en de randjes even met de de copic BG96 gekleurd.







Voor het vlinderkaartje heb ik twee stempelsets gebruikt.






Voor het kaartje met de vogels en de poes kan je op de foto zien welke stempels gebruikt zijn.
Ik vind het vooral super mooi zelf dat het patroon van de gelli-plate nog steeds te zien is door
de stempels heen.




Veel foto's maakt het duidelijk. Ik hoop dat ik je inspiratie heb kunnen geven.
Hieronder plaats ik de producten die ik gebruikt heb en te bestellen zijn bij CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/
Niet alle producten staan in website maar neem gerust contact op 
of ze te bestellen zijn.


Tot de volgende keer,





 rol    gelli       tak


 schaar    snijmachine    stempelhulp


   

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je wel Marja, Is ook super om te doen. Hobby-groetjes Alice

      Verwijderen
  2. Zoals beloofd ook hier nog even op het grote scherm komen kijken Alice. Nu zie ik de details nog beter en inderdaad de achtergrond zie je nog een beetje door de stempels, gaaf. Mooie frisse kleurencombi dat groen en blauw. Het zijn echt stuk voor stuk kleine schilderijtjes...top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaaf he Miranda. Effect is super, zo leuk om te maken.
      Dank je voor je lieve reactie. Lieve hobby=groetjes Alice

      Verwijderen