Volgers

19 juli 2017

Forever together.....


 Forever together......


De nieuwe kleurtjes van distress oxide wilde ik natuurlijk direct proberen.
Voor deze kaart heb ik deze kleurtjes gebruikt:
Wild honey
Peacock feathers
Seedless preserves
Frayed burlap
Abandoned coral



Een super achtergrond.
De stans van Studio Light gebruikt op craft karton.

De stempels STAMPSL 177 afgedrukt en ingekleurd met de nuvo Glitter gloss pen.
Door de glitter neem je een beetje de kleur weg en lichten ze mooi op.
Ook heb ik de achtergrondstempel STAMPSL182 gebruikt met versa mark en glitter poeder.
Helaas is het op de foto niet echt goed te zien.
Met een witte en zwarte marker heb ik uit de losse hand enkele cirkels geplaatst
 en een kader getekend.
De tekst en het bloemetje geplaatst. 
Voor het bloemetje heb ik de tim holtz punch gebruikt.




Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren om op deze manier te werken met 
distress oxide en stempels.

Tot de volgende keer,


Hieronder plaatst ik de door mij gebruikte producten die je kan bestellen bij CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/
Een klik op de foto verwijst je door naar de webwinkel.

 honey    peacock    paars            

 burlap    coral    heat 

 achtergrond    glitter    pennen

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen