Volgers

03 juli 2017

Enjoy summer......


Voor de nieuwe challange van CraftAddiction voor de maand juli
met als thema "Zomervakantie"
heb ik dit canvasdoekje gemaakt.




Ik heb een canvasdoekje gebruikt van 15 x 15 cm.
Deze eerst bewerkt met gesso en daarna acrylverf gebruikt in verschillende kleuren.


Met transparante structuurpasta en het sjabloon de "bellen"geplaatst.
Een stukje designpapier van studio light gescheurd en met matte multi-coat opgeplakt.
Ook de voorzijde van het papier bedekt met een laagje multi-coat.

De stans van crealies uit designpapier gestanst en gekleurd met distress inkt.
De stans van craftemotions uit craft karton gestanst.
Ook deze plak je op met multi-coat.

Met zwarte acrylverf de rondjes geplaatst.
Op mijn craftsheet doe ik wat zwarte verf en gebruik een dop van een flesje.
Ik haal deze door de verf en druk het af op het canvas.
Even goed laten drogen of de heat tool gebruiken.
Met een witte pen de zwarte rondjes wat opgelicht.
Daarna het doekje nog wat bewerkt met gesso en blauwe acrylverf.

Het zeepaardje gekleurd met distress oxide en een laagje 3d lack erover.
De tekst gestempeld en de randjes bewerkt met distress tool en distress inkt.
Alle onderdelen plaatsen.




Het is ook super om het canvasdoekje in een lijstje te plaatsen zoals hieronder.
Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren.


Hieronder plaats ik de door mij gebruikte producten die je kan bestellen bij CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/
Met een klik op de afbeelding kom je in de webshop bij het juiste artikel.





 canvas    verf    tool   



 transparante    distress    coat    rond   


 stans    gesso    vel   

 distress    zwart    wit

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen