Volgers

17 mei 2017

Honingpot...


Vandaag als reminder voor de challange van CraftAddiction 
met als thema " alles behalve vierkant " heb ik deze honingpot gemaakt.




Als basis heb ik de DD mal gebruikt en deze getekend en geknipt uit
ecru linnenkarton, craftpapier en designpapier PPSL46 van Studio Light.

Voor het craftpapier heb ik de achtergrondstempel van Crealies gebruikt.
Ik persoonlijk vind dat een gaaf lettertype.
De bloemenstempel is van Crafty individuals.

De achtergrond van het etiket is gekleurd met distress inkt.
Het voorste etiket is het designpapier en deze heb ik bewerkt met
transparant structuurpasta en een sjabloon van een honingraat.
Super leuk resultaat en het later gekleurd met distress inkt.


De mal van CraftEmotions (honingraat) en het bijtje gestanst en gekleurd met distress inkt.
Alle losse onderdelen bewerkt met de distress tool, distress inkt en gesso.
Om het witte gesso wat af te zwakken ben ik er met distress inkt overheen gegaan.



Op het deksel voor de gein nog een houdbaarheidsdatum erop gezet.
Alle delen inclusief twee stukjes lint en de bloemetjes op de kaart geplaatst 
met lijm, foam tape en 3d kit.

Dit was mijn reminder en leuk om als cadeau samen met een pot honing 
 te geven.


Hieronder plaats ik de door mij gebruikte artikelen,
ze zijn te bestellen bij CraftAddiction.
https://www.craftaddiction.nl/

Een klik op de foto en je komt bij het juiste artikel in de webwinkel.


 pot    wit    craft   


 honingraat    transparant    stain    iced


 china    shabby    straw

 spatels    tool    tacky    foam tape

2 opmerkingen:

  1. Je honingpot is GE-WEL-DIG Alice, zo prachtig gedaan weer
    en geweldige kleuren en materialen mix! top!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Gerie. Was ook leuk model om mee te werken. Liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen