Volgers

17 maart 2017

Happy Birthday....


Voor de challange van CraftAddiction voor maart met als thema "Bingo"
heb ik deze reminder gemaakt. 
De andere reminders van het team kan je vinden op
http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl

Happy Birthday....




Voor de basis weer een gave Dutch doobadoo mal gebruikt:
Shape Art Frames label 2
De basis is kraftpapier, een laag linnenkarton en daar bovenop het mooie papier van 
Studio Light Basis HH231.
Het bloemenplaatje komt van het vel EASYHH541 van Studio Light.

De onderdelen uitgeknipt en bewerkt met distress tool, distress inkt en gesso.



Verder gebruikte ik:
kant en lint, bloemetjes,
vlinder van Studio Light STENCILHH20, met distress inkt gekleurd en met gesso aangestipt,
 vlindertakje en happy birthday van Wycinanka Chipboard.
Dit chipboard gekleurd met de mixed media inkspray van CraftEmotions
en wat 3d lack aangebracht.


Ik hoop dat je met plezier deze post bekeken hebt en ik je op een idee heb kunnen brengen.
Tot de volgende keer.


Ik plaats de artikelen die ik gebruikt heb hieronder met foto's.
Als je op de foto klikt kom je direct bij het juiste artikel in de webwinkel 
https://www.craftaddiction.nl/.
Mocht u vragen hebben kunt u zowel terecht bij de webwinkel als bij mij.



 kraft    wit    SL    dd mal   


 vlinder    bloemen    happy 


 tool    vlindertakje    spray 

 glue    tape    tape 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten