Volgers

03 maart 2017

Follow your dreams....



Lieve allemaal,
Voor de maart-challange van CraftAddiction heb ik deze kaart gemaakt.
Het thema was een Bingo creatie en ik heb het rijtje
parels / paars / knoopjes gebruikt.




Als basis weer een leuke mal van Dutch Doobadoo gebruikt en wel de
Shape-art A5 schild.
Het mooie design papier is van Studio Light, zo ook de bloemenrand en de bloemen afbeelding.




Het schild beplakt met het designpapier en bewerkt met witte gesso.
De bloemenrand stans bovenaan geplaatst en alleen de kleine bloemetjes
met distress inkt behandeld en parels in het hart geplaatst.
De stansen van de bij en het vogeltje twee keer door de machine gehaald. 
Een keer op wit papier en een keer op het designpapier.
Ze op elkaar geplakt alleen met het lijf , daardoor kan je de vleugels omhoog zetten 
en ontstaat er 3d effect.
Ook deze twee bewerkt met witte gesso.
De lintjes en knoopjes erbij gezocht in juiste kleur.
Follow your dreams komt uit de collectie van Wycinanka chipboard.
Alle onderdelen op het schild geplakt.






Top dat je mijn post gelezen hebt en ik vind het altijd leuk om een reactie te krijgen
en mocht mijn blog je aanspreken zou het leuk zijn om je te verwelkomen als volger.


Hieronder vermeld ik de door mij gebruikte artikelen en die te bestellen zijn bij
CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/
Klik op de foto en je komt direct bij het juiste artikel terecht.
Ga ook vooral eens kijken naar de prachtige serie van Wycinanka Chipboard.
Mocht je vragen hebben kan je altijd bij CraftAddiction of mij terecht.



 follow    bloem    paperpad   

 bloemenrand    schild    gesso    paars   

 drops    rose lint    tacky   



 tool   schaar   


4 opmerkingen:

  1. Tussen alle mixed media, vind ik jouw voorbeeld op het challenge blog ook prachtig!
    Die bloemenrand is erg mooi van SU en het geheel ziet er zeer sfeervol uit!
    Alvast een goed weekend Alice.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gerie, ja het kaartje viel op want rest was mixed media maar de variatie maakt het ook weer mooi.
      Was super leuk om te maken. Uiteraard wens ik je ook een goed en fijn weekend toe,
      Liefs Alice xxx

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige creatie is dit zeg...mooi van kleur en leuke details!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ellen voor je compliment en reactie.
      Een heel fijn weekend, hobby-groetjes, Alice

      Verwijderen