Volgers

17 januari 2017

Handlettering in combinatie met stempels.....





Hallo allemaal,
 gezellig dat je weer even langs komt.
Deze kaartjes gemaakt met handlettering  
in combinatie met de mooie stempels van Veer & Moon.

Voor handlettering kan je vele voorbeelden bekijken op Pinterest.
Op mijn site https://nl.pinterest.com/lieske/ staan ook verschillende borden 
met prachtige teksten en nog vele andere ideeën. 

Het lijkt lastig maar gewoon veel oefenen, eerst met potlood opzetten en veel,
heel veel gummen. Daar na met de pigment liner overnemen en of inkleuren of
diep zwart maken met de edding brushpen.
Het inkleuren kan met allerlei materialen afhankelijk van het papier wat je kiest.



De mooie bloemen ingekleurd met gansai tambi op aquarelpapier.
Uiteindelijk besloot ik ze uit te knippen en te verwerken op deze kaarten.


Make a wish...



De parels heb ik geplaatst met het geweldige materiaal van 
Nuvo Crystal drops en deze zijn in vele kleuren te verkrijgen.
Werkt gemakkelijk en je krijgt er mooie gelijke parels mee.
Ik ben enthousiast!!!


Nothing will work unless you do......


Ik hoop dat je het leuk vond mijn post te bekijken en het misschien
ook eens gaat proberen (helemaal zen) of dat ik je op een idee heb gebracht om het
samen met stempelafdrukken te combineren.

Tot de volgende keer.

De door mij gebruikte producten plaats ik hieronder.
Ze zijn te bestellen bij https://www.craftaddiction.nl/
Een klik op de foto en je komt in de webwinkel bij het juiste artikel.




 papier    schut    Gansai   


 penseel    pennen    geel    paars

2 opmerkingen:

  1. Hoi Alice, je handlettering is super en samen met deze mooie bloemen vormen het prachtige kaarten. Het staat nog steeds op mijn "te proberen" lijstje dus wie weet binnenkort..?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda, het is zeker super leuk om te doen met een mooi resultaat. Ben benieuwd naar jouw creatie. Lieve groetjes terug Alice

      Verwijderen