Volgers

03 januari 2017

Focus on the good....


Hallo allemaal,
En zo is het dan weer 2017,
voor iedereen een heel gelukkig, gezond, vrolijk en creatief jaar.
Dat we zoals vorig jaar weer mogen genieten van alle mooie creaties die door iedereen geplaatst gaan worden. Ik kijk er naar uit.

Mijn eerste creatie voor dit jaar heb ik voor iedereen gemaakt.
Focus on the good en I'm here for you today and always.
Zo wil ik jullie graag verwelkomen in het nieuwe jaar.

Bij CraftAddiction start vandaag de eerste challenge van dit jaar
met als thema "Alles Mag" en als DT member heb ik dit kaartje gemaakt.





Als ondergrond heb ik de leuke nieuwe DD shape art gebruikt.
Als basis het witte linnen karton gebruikt.
Het mooie design papier is van de nieuwe lijn Home and Happiness van Studio Light.
Een nieuwe lijn die in januari uitkomt en die ik alvast mocht gebruiken.

Zo ook de nieuwe vlinder stans mal en een EASY vel.
De prachtige libelle is van Tonic Studios.



Alle onderdelen na het bewerken met de distress tool gekleurd met 
seedles preserves van distress inkt.


De libelle en vlindermal bewerkt met Nuvo Embellishment mouse wat
een mooi glimmend effect geeft.
Is in hele mooie kleuren te verkrijgen.

Op de tekst van focus on the good heb ik parels aangebracht met
Crystal drops antique rose.
Een mooi nieuw product en zeer gemakkelijk aan te brengen en
in prachtige kleuren te verkrijgen.

Ik hoop dat ik jullie op een ideetje heb kunnen brengen.


De door mij gebruikte producten ga ik hieronder plaatsen en deze zijn
te bestellen bij https://www.craftaddiction.nl/
Als u op de foto klikt komt u bij het juiste artikel in de webshop.
Zijn er vragen hoor ik ze graag want
I'm here for you today and always.



 shape art    linnen karton    basis 229    home and happiness  

 vlinder mal    libelle    mousse   

 parels    distress    tool

 tool       lijm    tape





18 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je Anneke. De beste wensen voor 2017. Dat het weer een mooi, gezond en creatief 2017 mag gaan worden voor ons allemaal. Hobby-groetjes Alice

      Verwijderen
  2. Wat een super mooie creatie weer Alice ... zo een prachtige producten allemaal ! Toppie !
    Ook voor jou de beste wensen voor een super 2017 !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je dat je me gaat volgen. Hobby-groetjes Alice

      Verwijderen
  4. Prachtig Alice...wat is het weer een leuke dutch doobadoomal zet deze ook maar weer op mijn boodschappenlijstje ....lijstje komt nooit leeg hihi
    Mooie materialen heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Marja, voor jou en je mensen om je heen de allerbeste wensen en een super mooi, gelukkig en creatief 2017. Hobby-groetjes Alice

      Verwijderen
  5. Hoi Alice, de allerbeste wensen voor 2017, dat het maar een mooi, gezond en creatief jaar mag worden. Je hebt al een hele mooie binnenkomer gemaakt. Het is een plaatje en wat een mooie ronde vlinderstans is dat, heel fijntjes. Ik krijg al een beetje de voorjaarskriebels...hihi. Genieten dit...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Miranda, voor jou en je mensen om je heen de allerbeste wensen en een super mooi, gelukkig en creatief 2017. De vlinderstans is van Studio Light en inderdaad super mooi. Hobby-groetjes Alice

      Verwijderen
  6. Hoi Alice ,
    Wat een schitterende kaart !
    heel mooie accentjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Doris, voor jou en je mensen om je heen de allerbeste wensen en een super mooi, gelukkig en creatief 2017. Hobby-groetjes Alice

      Verwijderen
  7. Wow, super mooi! Ben helemaal weg van deze kleuren! Leuke details Alice.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Anita, we hebben er mooie creaties opstaan. Jouw bewerkte doosje vind ik ook prachtig. Veel werk maar dan heb je ook eer van je werk. Liefs Alice

      Verwijderen
  8. Mooi hoor
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Alice, natuurlijk ben ik jou ook gaan volgen, altijd leuk om weer bij iemand ideeën op te doen. En wat maak je mooie dingen zeg! Vooral omdat je schrijft dat je artrose aan je hand hebt. Heel knap en heerlijk dat het je lukt om dit te kunnen doen. Deze kaart is prachtig!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline voor je lieve reactie. Leuk dat we elkaar zo kunnen volgen. Hobby-groetjes Alice

      Verwijderen