Volgers

03 december 2016

Best wishes.....


Hallo allemaal,
We starten vandaag de challange bij CraftAddiction 
"alles mag in kerstsfeer"
Doe je ook gezellig mee?

Deze kersthanger is mijn bijdrage, super leuk om te maken en een mooi cadeau
als kerstwens. Leuk idee toch?




De meeste materialen die ik gebruikt heb zijn van Studio Light en
te bestellen bij https://www.craftaddiction.nl/


   



Als basis heb ik een mdf kerstbal gebruikt, mooi designpapier en een cirkel.
Voor de cirkel heb het stencil en distress inkt (walnut stain) gebruikt.

Het rendier, de sneeuwvlok en het honingraad-patroontje door de sissix stansmachine en 
het rendier in de mal gekleurd met distress inkt.
De gewenste plaatjes uit de stansvellen gedrukt.

Het geborduurde rendier is een stempel die ik uitgeknipt heb en
daarna geborduurd met kruissteek met afstekend rood.

Zo heb ik eerst alle onderdelen gereed gemaakt voor het lijmen.
Voor het lijmen heb ik boekbinderslijm, tacky glue en 3d kit gebruikt.

Een strik gemaakt van bruin en turquoise lint.
Na het lijmen heb ik de bruine strik doorgeknipt voor een los effect. 




Gezellig dat je even langs kwam en een reactie achterlaten is altijd gezellig.
Ik wens je veel plezier bij het maken van de kerstdecoraties voor dit jaar
en hoop dat je meedoet aan de challange.

De door mij gebruikte materialen plaats ik hieronder.
Door te klikken op de foto's kom je bij het juiste artikel in de 
webwinkel https://www.craftaddiction.nl/





 kerstbal    basisvel    mask    vel

 papier    531    537   

 hert    sneeuwvlok    walnut stain    tool   

 lijm    tacky    3d    sissix    bruin lint

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kersthanger heb je ervan gemaakt!
    Er is veel te zien en alles is weer zo mooi verwerkt.
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende creaties Alice!! Op en top leuk bewerkt een aangekleed.
    Fijne Sint weekend.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen