Volgers

03 november 2016

winterkaartje.....



Op onze leuke en gezellige blog http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl/
start vandaag de nieuwe challange en wel 
"winter / wintersport".

Voor de challange heb ik als DT- lid dit "hang"kaartje gemaakt.



Met de cirkelmal van Crealies de achtergrond en een designvelletje gestanst.
Toen kwam ik op het idee om een "hang"kaartje er van te maken.

Het leuke stempeltje van Marianne design Cats & dogs gebruikt.
Hier onder de start van het inkleuren.


Alle andere onderdelen gestanst, gekleurd en gerangschikt op de kaart zoals ik het zou willen.
Voor het hangertje met een pons een cirkel gemaakt en hierin een gaatje 
waardoor de veter heen kan.


De bloemen met 3D kit opgeplakt en hierdoor wat gekleurd touw doorheen gevolchten.
Geeft een extra kleurteje.
De bolletjes op de stempel gevuld met pareltjes en ook de hartjes van de bloemen.
Alles bevestigd en de plakletters "winter"geplakt.


Ik hoop dat je met plezier mijn blog bezocht hebt.
Een een reactie en misschien zelfs volgen zou ik top vinden.

Hieronder plaats ik de artikelen die ik gebruikt heb voor dit kaartje
 met de link naar de website van
https://www.craftaddiction.nl/
en het juiste artikel.

Doen jullie gezellig mee met de challange???



 stans    papier    sneeuwvlok   

 stempel    potloden    lijm   

 3d    papier    lijm    parels


6 opmerkingen:

  1. Mooie kersthanger Alice!
    Lief stempeltje heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Marja. Was super leuk om te maken. Ik houd gewoon van cirkels.
      Hobby-groetjes Alice xxx

      Verwijderen
  2. Prachtig Alice, het stempeltje is ook zo liefff
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Anita, ja vind hem ook zo schattig. En vaker te gebruiken. Volgend jaar ook nog leuk. Liefs Alice

      Verwijderen
  3. Erg leuke kaart met mooi ingekleurde stempel!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline, Hobby-groetjes en fijn weekend.

      Verwijderen