Volgers

17 november 2016

Winter-tag.....


  

Voor de reminder van de challange van CraftAddiction met als thema 
"Winter/wintersport"heb ik gekozen voor een tag.
Het leuke hieraan vind ik dat de krijger altijd wel een plekje heeft om het kaartje op te hangen.


Op de tag heb ik eerst met gesso en een sjabloon van blaadjes een afdruk gemaakt.
Dit goed laten drogen.
Toen ben ik er met drie kleuren groen distress inkt en een tool overheen gegaan,
kleuren laten overlopen en dan krijg je een mooie ondergrond van je tag.



Mijn onderdeeltjes die ik wil gebruiken bij elkaar gezocht.
Knoop met twee kleurtjes touw.
Stukje veter voor het ophangen.
De mooie tekststempel.
 Als je in de sneeuw loopt is het zo mooi stil om je heen en dat geeft echt rust.
De mooie blaadjes om te decoreren.

De tak-snijmal van sissix met wit linnenkarton.
Bewerkt met prumice stone distress inkt en op de toppen van de blaadjes sneeuw met een glim van zilver Gansai Tambi.



Het leuke vogelstempeltje ingekleurd en op de blaadjes 3d vernis.
Dit is helaas op een foto moeilijk vast te leggen.
De tag op een achtergrond van linnenkarton geplakt,
met distress tool erlangs en een groen distress kleurtje.

Ik hoop dat ik jullie op een een ideetje heb gebracht en laten zien 
dat een tag maken super leuk is om te doen.
De artikelen die ik gebruikt heb plaats ik hieronder.
Als je op de foto klikt kom je bij de webwinkel van CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/ bij het juiste artikel.

Tot de volgende keer.



 karton    stempel      

 tools    prumice stone    forest    mat    

 tekst    lijm    tape        sneeuw    penseel    zilver   


2 opmerkingen:

  1. Leuke tag heb je gemaakt...er is weer genoeg op te zien.
    Leuk om te lezen hoe je het gemaakt hebt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje.
    Hij is prachtig gemaakt.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen