Volgers

14 november 2016

Enjoy the beautyof the Season....


Enjoy the beauty of the Season....

Gezellig dat je even komt kijken op mijn blog.
Vorige week heb ik een bericht ontvangen dat ik deel uit mag gaan maken van het 
Designteam van Studio Light. 
Uiteraard vind ik het helemaal geweldig.
Zaterdag het prachtige welkomstpakket ontvangen van Studio Light
en natuurlijk direct ermee aan de slag.
Wat een prachtige producten.




De basis van de kaart is een DD mal Shape art Ornament met
hierop het designpapier BASISFF226.



Voor het rondje heb ik de snijmal gebruikt van Crealies met hierop designpapier BASISFF224
Voor de strer de mal Cardshape FF03 met het designpapier BASISFF227.



Als decoratie: Forest STENCILFF13,
Frozen Forest PPFF38,
EASYFF533

Een strik van een veter met kerstbedeltjes en een houten ornamentje van een uiltje.
       



Bedankt voor je bezoekje en een reactie achterlaten is altijd Top.

Ook vermeld ik hieronder de artikelen die ik gebruikt heb met een link naar 
de webwinkel van CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/
Zijn er vragen hoor ik het graag.



 ornament    tool    distress    


 papier     papier    papier   

    ster    stansvel    stansmal    

8 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Alice.
    Mooie vorm en lekker winters.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Giny, ja super mooie collectie van Studio Light.
      Hobby-groetjes, Alice

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dank je Marja voor je reactie. Ik geniet ook van al jouw mooie creaties.
      Liefs Alice

      Verwijderen
  3. Heel mooi geworden Alice !! Toppie
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Karin toch altijd beetje spannend hihi.

      Verwijderen
  4. Mooie lijn is dit weer hè van Studio Light en wat leuk voor je dat je deel uit
    mag maken van het Designteam! Nou daar weet jij vast wel raad mee Alice...veel
    plezier met de mooie produkten van Studio Light! Deze kaart is prachtig, dus dat beloofd nog wat!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Gerie, ja mooi de kans he. Ga er van genieten en zeker proberen hele mooie dingen te maken.
      Liefs Alice

      Verwijderen