Volgers

21 oktober 2016

Zentangle en gems.....

Heerlijk een avondje oefenen op de bank:
zentangle en gems kleuren.
Stond al langer op mijn lijstje om het een keer te proberen en hier het resultaat.
Nog veel oefenen en wil er zeker meer van weten.
Ga beslist een keer een workshop volgen.



Ik heb gewoon tekenpapier gepakt en alle potloden die ik heb bij elkaar gezocht.
Voor de gems heb ik een malletje met ovaaltjes.
En dan gewoon beginnen hihi.


Ik teken alles direct met de permanente pen. 
Voor mij hoeft het ook niet al te perfect te zijn want het is handwerk en geen drukwerk.
Je bouwt het langzaam op.
De gems inkleuren is super leuk om te doen.



Uiteindelijk heb ik met een mal door de Sizzix een gedeelte uitgestanst.

Ik zou zeggen hou je van kleuren en tekenen zeker eens een keer proberen.

Hobby-groetjes, Alice


De artikelen die ik gebruikt heb plaats ik hieronder en zijn te bestellen bij
https://www.craftaddiction.nl/
Ik plaats ook even een prachtig kleurboek wat te bestelklen is. Hierin kan je heerlijk kleuren maar ook motieven uithalen om zelf te tekenen.



 papier    potloden    mal    kleurboek    stiften    stiften   




13 opmerkingen:

  1. Wow echt heel mooi gemaakt...zeker voor de eerste keer!
    De gems zijn net echt .....supermooi!!
    Maar voor dat zentangle heb ik denk ik een geduld ....vind het heel leuk om er bij een ander na te kijken haha.
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Marja, gewoon eens proberen. Echt super om te doen. Fijn weekend en hobby-groetjes, Alice

      Verwijderen
  2. Hartstikke leuk Alice! Ik ga dit zeker ook nog doen. Vind het zo gaaf.
    Lieve groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SUPERgaaf Alice!! zo onwijs mooi gedaan. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda. Fijn weekend en hobby-groetjes, Alice

      Verwijderen
  4. Wat geweldig mooi Alice, een prachtig blog heb je gemaakt. groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anneke voor je compliment. Fijn weekend en hobby-groetjes, Alice

      Verwijderen
  5. Dat heb je op een leuke originele manier aangepakt Alice. Die gems zien er echt mooi uit..top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda voor je reactie. Fijn weekend en hobby-groetjes, Alice

      Verwijderen
  6. Hoi Alice
    Dit is zoooo mooi en die gems zijn zo gaaf.....net echt zijn ze.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Danoesja, fijn weekend, succes op de beurs en liefs, Alice

      Verwijderen
  7. Hai, dat ziet er mooi uit zeg! Leuk gedaan, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen