Volgers

04 oktober 2016

Kerstkaartje....



Super leuk dat je weer even langskomt op mijn blog.
Altijd leuk om ideetjes met elkaar uit te wisselen.





Voor dit kerstkaartje weer basis dutch doobadoo mal gebruikt en de super leuke stempel van Wild rose studio. 

De onderkaart en de designpapiertjes bewerkt met distress tool en gekleurd met distress inkt.
Daarna de stansen met het designpapier door mijn sissix.

Het stempeltje ingekleurd met Gansai Tambi en de leuke Foam ball clay gebruikt voor de mutsjes en de sokjes.



Hier onder vermeld ik de artikelen die ik gebruikt heb voor deze kaart en die je kan bestellen bij
http://www.creatieve-hobbymaterialen.nl/
Klik op het artikel en je komt direct in de webwinkel bij het juiste artikel.
Mocht je vragen hebben kan je er natuurlijk altijd terecht.

Dank voor je bezoek aan mijn blog,
reacties lees ik altijd met veel plezier.
Hobby groetjes, Alice


 boom    gansai    zilver    penseel    distress tool    papier     

 hout    tak    lijm

12 opmerkingen:

  1. Hoi Alice,
    Ook weer heel heel erg prachtig!!!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Anita, jaren geen kerstkaarten meer gemaakt. Dit jaar wil ik er tussen het werken door proberen genoeg te maken om te versturen. Vind het ook een super DD mal om te gebruiken.
      Groetjes, Alice

      Verwijderen
  2. Ja hoor, weer dit schattige stempeltje! staat enig op de kerstboom Alice! Ook je DT herfst kaart
    vond ik prachtig! Je gaat lekker zo!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Gerie. Hij blijft leuk dat stempeltje. Heerlijk freubelen geeft me veel ontspanning. Liefs Alice

      Verwijderen
  3. Een erg leuke kaart met leuke stempel! Heb me meteen als volger aangemeld!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Caroline voor je lieve reactie. Ik volg jou ook. Leuk heerlijk creaties van anderen te zien. Hobby groetjes Alice

      Verwijderen
  4. Supermooie kerstkaart Alice!
    Heel mooi stempeltje en weer zo mooi ingekleurd.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Marja voor je reactie. Hobby groetjes Alice

      Verwijderen
  5. Supergaaf Alice en ook mooi ingekleurd!1
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie wat een leuk lief stempeltje .
    Heel mooi van kleuren een heel mooi geheel Alice !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Doris. Zoooo leuk om te doen. Hobby-groetjes Alice

      Verwijderen