Volgers

03 oktober 2016

Herfst...



Vandaag is de nieuwe challange begonnen "Herfst" bij
http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl/
Kom gezellig kijken naar de prachtige creaties van het Design Team
en doe vooral mee met de challange.

Mijn creatie voor dit thema is dit kaartje geworden.

Als basis de Dutch doobadoo mal eikel gebruikt.
Super leuk want is een niet al te grote basiskaart.

Voor de bovenkant van de eikel heb ik een embossingmal gebruikt om wat 3d effect te creëren.
De afbeelding ingekleurd met Gansai Tambi.
De kleuren zijn in echt donkerder maar helaas kreeg ik het niet beter op de foto.

De stansmallen gebruikt ook op gekleurd papier.
De paddenstoeltjes is een houten ornamentje en heb een schijfje hout gebruikt.





De artikelen die ik voor deze kaart gebruikt heb zal ik hieronder vermelden.
Als je op de foto klikt kom je direct bij het juiste artikel in de webwinkel:
http://www.creatieve-hobbymaterialen.nl/
Mocht u vragen hebben kunt u altijd bij haar terecht.

Ik hoop dat we samen met het team je op leuke ideeën hebben gebracht om gezellig mee te doen met de challange op 






http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl/

Hobbygroeten, Alice


 eikel    distress tool    paddenstoel    penseel    gansai    bruin    oranje    tacky    tape    tak       blaadje    stift   

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke herfstcreatie heel mooi met de DDBD eikel .
    Prachtig geheel .
    Zie dat ik nog geen lid ben bij je met deze word ik je volger .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Doris en super gaaf dat je me gaat volgen. Ik ga gezellig bij jou kijken.
      Hobby groetjes Alice

      Verwijderen
  2. Prachtige herfstkaart ...leuk is deze DDBD mal!
    Leuk stempeltje en weer heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Marja voor je compliment. Vond het lastig want heb niet zoveel met herfst. Mooie kleuren maar gebruik ik weinig. Dus een mooie uitdaging toch?
      Hobby groetjes Alice

      Verwijderen
  3. Geweldig leuk deze "eikel-vormige" kaart Alice. De eekhoorn staat er stralend op..hihi en je hebt hem heel leuk gedecoreerd in herfst-sfeer.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda. Hobby groetjes Alice

      Verwijderen