Volgers

03 september 2016

Cadeau-doosje .....





 

Deze keer is dit cadeau-tasje mijn bijdrage als DT lid van CraftAddiction
voor de Challange #9 cadeau-tasje/doosje.
Kom ons leuke blog bezoeken voor meer creaties en doe gezellig mee aan de challange
http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl/



Het is gemaakt met de mal van Dutch doobadoo Box art cadeautasje klein.
De basis is paars linnen karton en prachtig designpapier.
Uiteraard de paper distress tool gebruikt (hoezo verslaafd) en 
de randen bewerkt met distress inkt dusty concord.

Op het designpapier staat een wit muurtje en dit aan de zijkanten met het stempeltje en witte inkt door laten lopen. En hierbij de stempel hortensia gebruikt.
Aan een zijkant zelf wat bloemetjes getekend en met een witte stift ingekleurd.


Aan de achterkant de stempelafdruk ingekleurd met distress inkt.
Een keer een totaal andere kleur, de kleuren staan hieronder vermeld.




De twee tekststempels geplaatst en als "slotje" een lint met een metalen kraal gebruikt.





Ik hoop dat ik jullie op een idee heb gebracht om deze mal te gebruiken en dat je enthousiast bent geworden om mee te doen aan de CraftAddiction challange.

Hieronder vermeld ik alle artikelen die ik gebruikt heb voor dit "doosje" die te bestellen zijn bij 
https://www.craftaddiction.nl/.
Als je op de afbeelding klikt komt u direct in de webwinkel.

Hobbygroeten, Alice





 dd mal    wit linnen    lila linnen    tacky    muurtje    stempel       design    wood    concord    olive    linen    moss     espresso    sugar    tape    witte inkt       distress tool




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen