Volgers

08 augustus 2016

Kokkinnetje........


Kokkinnetje.... 
Kan verstuurd worden om verschillende redenen:
verjaardag, etentje, kook-avondje
dus daarom nog geen stempel toegevoegd.




Voor mij een nieuwe mal van dutch doobadoo
shape art schild gebruikt.
Super gave vorm.

Zoals altijd eerst mijn onderdelen gemaakt en verzameld.
Linnenkarton gebruikt in wit, lila en paars
en een mooi stukje design papier het het blok Romantic orchid van craftemotions.
Alleen het linnenkarton behandeld met de paper distress tool en de randjes ingekleurd met distress inkt dusty concord.



Het stempelafdrukje op papier geprint met een laserprinter.
Mijn inkt is niet helemaal watervast maar wilde het afdrukje toch gebruiken.
Vooral bij de oren kun je zien dat het zwarte een beetje af geeft.

Het afdrukje ingekleurd met distress inkt en zo droog mogelijk gewerkt.
Mag nog veel oefenen maar wilde het toch gebruiken.

Daarna de stansmallen en de bloemetjes (een ponsje) gekleurd met dezelfde distress kleuren als het kokkinnetje.
De kleuren die ik gebruikt heb zijn: 
dusty concord, shaded lilac en seedless preserves.
Voor de huidskleur: tattered rose en spun sugar.
Voor de haren antique linen en walnut stain.
De stansjes tussen de lagen gelijmd en de bloemetjes aan de voorkant.

Afgewerkt met een strik met een bedeltje.
Door de mal geplaatst zodat er een soort van ophanghaakje is ontstaan.


Ik hoop dat ik jullie weer op een ideetje heb gebracht en dank voor het bezoek aan mijn pagina.
De artikelen die ik gebruikt heb plaats ik hieronder, als je op het artikel klikt kom je direct op de site van de webwinkel:
http://www.creatieve-hobbymaterialen.nl/
die vandaag 1 jaar geleden is opgestart en daarom een extra korting geeft.

Hobbygroeten, Alice





 linnen wit    linnen paars    linnen lila    schut   

 orchid    tool    inkt    lilac    dusty    spun    linen    walnut    takje    honingraad    tacky    tool   

2 opmerkingen:

  1. Wat een lief kokkinnetje heb je ingekleurd Alice, mooi die verschillende tinten paars. Je hebt heel wat bloemetjes geponst maar geeft een heel leuk effect vind ik. Ook het model van de kaart/hanger spreekt me wel aan, een leuk en fleurig geheel...top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda. Het inkleuren moet ik nog goed oefenen hihi. Maar inderdaad super leuk om te doen en het model vind ik ook super. Liefs Alice

      Verwijderen