Volgers

27 augustus 2016

Kleinzoon Sem 2 jaar...






Voor mijn kleinzoon Sem gemaakt die 2 jaar is geworden.
Wilde een persoonlijk kaartje en dan vind ik het altijd leuk om een foto te gebruiken.

Heb de dutch doobadoo mal schild gebruikt. 
Persoonlijk vind ik die super leuk.

Verschillende stansen, stempels, papier en houten ornamenten gebruikt.
Gaatjes gemaakt, touwtje erdoor en een strikje.
Zo kan de kaart leuk opgehangen worden.



Hieronder plaats ik de artikelen die ik voor deze kaart gebruikt heb. 
Deze mooie artikelen kunt u bestellen bij
https://www.craftaddiction.nl/
Als je op de afbeelding klikt kom je direct bij het juiste artikel uit in de webwinkel.
Uiteraard kunt u ook met vragen terecht.

Hobbygroeten, Alice




 wit linnen    linnen blauw    paper distress tool    distress    rood inkt    memento zwart     letters    auto    stempel hart       schild    lijm   

6 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke felicitatie heb je gemaakt voor je kleinzoon Alice. Leuk die foto erbij..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda, het was een leuke verjaardag en mijn kaart werd super gevonden en dat is altijd leuk. Fijn weekend nog. Lieve groetjes terug, Alice

      Verwijderen
  2. Hier ook nog gefeliciteerd met je kleinzoon Sem. De kaart is prachtig met mooie tekst.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Anita. De kaart werd super ontvangen, mijn dochter vond hem prachtig en Sem zag direct dat hij er op stond. Kei leuk. Liefs, Alice

      Verwijderen
  3. Wat een mooie speciale kaart Alice voor je kleinzoon Sem, van harte Gefeliciteerd nog en
    wat staat ie leuk op de foto! Je hebt er echt een blikvanger van gemaakt...prachtig om te zien.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gerie. Sem is ook een super knap mannetje. Hij herkende zichzelf direct dus was ook heel grappig. Zijn ouders vinden hem ook super en gaan de kaart op zijn kamertje hangen. Tof toch. Liefs, Alice

      Verwijderen