Volgers

08 juli 2016

Vakantiekaartje voor mijn kleinkids



Mijn dochter met gezin gaat op vakantie met de caravan. Nu vond ik het leuk om een vakantiekaartje te maken met achter het raampje en de deur een foto van mijn kleinzoon en kleindochter. 

Wens iedereen een goede reis, fijne vakantie met veel zon, rust en plezier toe.




De artikelen die ik gebruikt heb voor deze creatie plaats ik hieronder.
U kunt ze bestellen bij CraftAddiction http://www.creatieve-hobbymaterialen.nl/
Ieder artikel heeft een link naar de webwinkel.

Hele fijne vakantie en een veilige heen- en terugreis.




 caravan    tulpen     emmer    tacky glue    inkt    inkt   




7 opmerkingen:

  1. Alice wat een super mooie caravan ... Heel leuk met de foto's van je kleinkinderen ! Toppie hoor !!!
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan Alice!! Heel persoonlijk, wat een schatjes van kleinkinderen.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel Odette en Anita. Grappig idee toch om foto's te gebruiken?
    Het zijn inderdaad schatten. Liefs, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke gezellige vakantie-kaart Alice. Leuk hoe je de foto's van je kleinkinderen verwerkt hebt, wat een guitige koppies :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Miranda, ik ben ook super trots op mijn kleinkinderen. Maar welke oma niet hihi.

      Verwijderen
  5. Een lekkere vrolijke vakantie kaart.
    SUper leuk!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn je caravans superleuk geworden Alice, Ik heb met mijn neus bovenop het scherm zitten kijken! Deze is natuurlijk hartstikke persoonlijk geworden met de foto's en wat een orginele manier om je kinders een fijne vakantie te wensen! Maar je retro caravan vind ik ook helemaal top uit je vorige post! Prachtig gedaan!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen