Volgers

06 juni 2016

Verjaardagskaartje.


Heerlijk even in het thema Bloemen en vlinders gebleven voor het
Wilde dit keer een kinderkaartje maken. 
Het kan zowel voor een jongen als een meisje zijn.

Eerst de super leuke afbeelding ingekleurd met Gansai Tambi. 
Daarna de mallen uitgezocht. De supermooie vlindermal weer gebruikt.
Deze keer met inkt gekleurd en daarna embossingpoeder clear erover.
Zo ook met de blaadjes.



De mal voor het lintje komt uit mijn voorraad (van Marianne Design) , vond hem leuk om met het lintje te gebruiken.
Om eens andere bloemetjes te gebruiken ben ik ook nog even gaan haken.



In de binnenkant het leuke stempeltje geplaatst van 
Er is er een jarig hoera hoera.



Alle artikelen die ik voor deze kaart gebruikt heb plaats ik hieronder met de link naar de webwinkel van CraftAddiction. Mocht er het niet bij staan kunt u uiteraard altijd contact opnemen met de winkel.

Altijd leuk om een reactie van je te mogen ontvangen 
en hoop dat ik je op ideeën heb kunnen brengen om gezellig mee te doen aan de challange
http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl/
Tot de volgende keer.

De door mij gebruikte artikelen zijn:




 Linnenkarton   Vlindermal    stempel    tekststempel    tekst    Gansai Tambi    Tacky glue    dubbelzijdig tape    heat tool     versa mark    embossingpoeder     memento    memento black    vlinder    parels 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen