Volgers

06 juni 2012

project kussen


De afbeelding gevonden bij:
en natuurlijk direct uitproberen. Het kleine lapje werd een groot lapje en nu denk ik dat ik er een kussen van ga maken.Het mooie van dit patroon is dat je niet weet of de voorkant of de achterkant het mooist is. Het kan allebei. Nu ga ik nog maar zo'n lap maken en dan de kleuren omwisselen kijken wat dan het resultaat is.
De voorkant is de donkere kleur achter en lichte voor en nu wil ik dezelfde kleuren gaan gebruiken maar dan de lichte kleuren achter en de donkere voor. Ik houd jullie op de hoogte.
Gelukkig is dit een patroon wat ik kan doen met mijn voorhoofdsholte ontsteking. Ik pak het er af en toe bij om iets te doen. Dadelijk maar weer eens met zoutoplossing aan de gang, hopen dat het dan beter los gaat komen.


1 opmerking:

  1. Nogmaals beterschap! Het duurt best lang bij je hè, die ontstekingen. Wel fijn dat je tenminste nog iets kunt doen.

    BeantwoordenVerwijderen