Volgers

27 april 2012

Mobiel

Mobiel van 4 nijntjes voor Julia.


7 opmerkingen:

  1. Oh, wat een schattig mobiel is dat geworden. Ik zou hem zelfs nog wel boven mijn bed hangen zo leuk vind ik hem.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow,te lief en schattig. Om vrolijk van te worden op deze sombere dag vol met regen... Maar ook een leuke blog ... ga je zeker volgen

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, super lief!!M'n nichtje is ook helemaal gek van nijntje:)
    En...ik ga net als hierboven, u volgen!!
    Groetjes, Caren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk geworden. Heb je hier een patroontje van? Zou u die mij toe willen sturen?

    Groet, Agnes

    www.mijntijdverdrijf.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig mobiel! Zou ik het patroon van jou nijntje mogen hebben? Ik kan op internet alleen grote vinden... Mijn beste vriendin is zwanger en het lijkt me zo leuk om haar zo'n nijntje mobiel te geven! Bedankt!

    groetjes Rhea
    rhea.peeters@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouw wat mooi! Zou ik dit nijntje patroon van u mogen hebben? Voor mijn eigen kleintje!

    Mijn mail : foekje-elzinga@hotmail.com

    Ik hoor graag van u
    Alvast bedankt!

    Mvgr, Foekje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een pracht mobiel! Heb u hier een patroon van? Zo ja, zou ik die mogen hebben?

    Ik hoor graag van u!
    Alvast bedankt..

    groetjes Jannienke

    BeantwoordenVerwijderen